SBN
SBN
MNB
MNB
MNB 2
MNB 2
UBS 1
UBS 1
UBS 2
UBS 2
 

Created with Tab Panel Generator

Thursday, January 26, 2012

Баясгалангийн зөн билэг




Нийтийн дууны гүнж хэмээн өргөмжлөгддөг Монгол Улсын гавьяат жүжигчин  Түвшинжаргалын Баясгалан өөрийгөө

....










Эрхэм та сурталчилгаан дээр дарж сувдханыг дэмжээрэй 

Нийтийн дууны гүнж хэмээн өргөмжлөгддөг Монгол Улсын гавьяат жүжигчин  Түвшинжаргалын Баясгалан өөрийгөө “Би бол зөн билгийн совинтой хүн” гэж ярих нь бий. Баясгалан гавьяат “Би багадаа орны хөшигний ард нуугдаж, гарч ирэх бүртээ гавьяат жүжигчин Баясгалан дуулна гэж өөрөө өөрийгөө зарлаж,  дуулдаг байсан.   Миний  энэ мөрөөдөл биелсэн” гэж ярьдаг.Цагтаа арлын Японд аархаж явсан сумоч эрийг нөхрөөрөө сонгож үрийн зулай үнэрлэсэн. Түүнийгээ ч мөн миний буян хишиг, зөн совин биелсэн гэж тэр ярьдаг аж.   Өөрийн нэртэй эмнэлэг, фитнесс клуб, телевиз, сонин, цагаан хоолны газар  гээд л түүнд хүч үзээгүй салбар үгүй. Саяхан дэлгэцийн урлагт хүч сорьж “Рашаантын 18” киног продюссерлож өөрөө бас дүрд тоглоод авсан гавьяат маань  Монголдоо анх удаа 3D клип хийлгэхээр ажиллаж байгаа сурагтай. Бүхий л зүйлд миний зөн билэг гэж ярих дуртай бүсгүй гишүүн болж зүүдлэгдээд ирэх сонгуульд нөхрөө хөтөлсөн шигээ нэр дэвшээд явж байх вий гэдгээс олон хүн айж байна.

0 сэтгэгдэл:

Post a Comment